فیزیک موشه

فیزیک دوم و سوم دبیرستان، ساده و مفهومی

فیزیک موشه

فیزیک دوم و سوم دبیرستان، ساده و مفهومی

مشخصات بلاگ
فیزیک موشه

فیزیک برای من جالبه. دوست دارم با ساده ترین بیان ممکن اون رو به بچه های دبیرستانی یاد بدم تا به جای ترس و نگرانی، حس اعتماد به نفس و لذت از حل مسائل رو تجربه کنن.

فیزیک موشه ;-)

کمک کمک

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

نمی دونم کجای کارم مشکل داره این همه بچه هایی که فیزیکشون خوب نیست یا تشریحی حل می کنن ولی تستارو نمی تونن بزنن

من اینقد فیزیکو راحت درک می کنم و با تک تک سلولام بلدش هستم 

خب پس چرا نمیخوان از من یاد بگیرن و از شر اون همه استرس درسی راحت شن؟!

واقعا چرا؟!

من چه طور می تونم بهشون کمک کنم؟

آیا اصلا من باید بهشون کمک کنم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">